Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025 πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες προαιρετικές ενδοσχολικές και διασχολικές επιμορφώσεις, οι οποίες απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας με σκοπό την διεύρυνση των εκπαιδευτικών τους οριζόντων και την επαγγελματική τους ενίσχυση.
- «Πρόληψη και διαχείριση βίας στο σχολικό περιβάλλον», 8-11-2024, ώρες 5:30-7:30μμ, Πράξη 7/17-10-2024
- «Σχολική διαμεσολάβηση-ένας εναλλακτικός τρόπος επίλυσης συγκρούσεων», 27-11-2024, ώρες 6-8μμ, Πράξη 10/6-11-2024
- «Παιδική κακοποίηση και παραμέληση: Πώς ο εκπαιδευτικός γνωρίζει τα σημάδια;», 12-12-2024, ώρες 4-6μμ, Πράξη 11/11-11-2024
- «Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ Ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών», 17-1-2025, ώρες 6-8μμ, Πράξη 13/23-12-2024
- «Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα βάσει του εγχειριδίου οδηγός για ασφαλή σχολεία», 26-2-2025, ώρες 2-4μμ, Πράξη 14/23-1-2025
- «Καλές πρακτικές για ψηφιακή υγιεινή», 4-3-2025, ώρες 5-7μμ, Πράξη 15/23-1-2025
- «Ενεργητική ακρόαση για εποικοδομητική επικοινωνία και ενσυνείδητες σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας», 3-4-2025, ώρες 5-7μμ, Πράξη 16/20-3-2025
- «Ειρηνική επίλυση συγκρούσεων στην οικογένεια-δεξιότητες επικοινωνίας», 12-3-2025, Πράξη ΣΔ 30/4-3-2025
- «Ποιος είναι ο ρόλος της ΕΔΥ στο σχολείο» «Οριοθέτηση-ασφάλεια-ελευθερία: μια καθημερινή πρόκληση», 17-3-2025, Πράξη ΣΔ 28/24-2-2025
- «Νευροδιαφορετικότητα και πρακτικές συνεκπαίδευσης σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», 9-4-2025, ώρες 5-7μμ, Πράξη 17/26-3-2025
- «Χρήση τεχνικών του θεάτρου στο μάθημα της Γλώσσας: δραματοποίηση κειμένων», 3-4-2025, ώρες 1:30-3:30μμ, Πράξη 18/26-3-2025
- «Mon pays – Vers le futur : ma vision » / « Η χώρα μου- Προς το μέλλον: το όραμά μου», 7-5-2025, ώρες 1:30-3:30μμ, Πράξη 20/26-3-2025
- «Εκπαιδευτικοί ως διαμεσολαβητές της ετερότητας: από τη θεωρία στην πράξη», 8-5-2025, ώρες 6-8μμ, Πράξη 21/30-4-2025
- «Άτυπη εκπαίδευση», 5-5-20205, ώρες 2-4μμ, Πράξη 22/1-5-2025
- «Κοινές ευρωπαϊκές αξίες», 6-5-2025 2-4μμ, Πράξη 22/1-5-2025